joi, 10 mai 2012

Hilizeli!

I'm soooo happy....am avut o saptamana plina,plina...;)))
Luni am primit trei avize postale.Am mers sa ridic pachetele curioasa foc,intrucat nu stiam la ce sa ma astept;)!
In ele, surpriza!!! Un tricou de la Lumea Auto, un pachetel de la Coshuletul Colorath in care erau 2 lacuri de unghii, 2 perechi de cercei, o masca de fata cu ciocolata alba si niste abtipilduri pentru unghiute;).Al treilea pachet continea un Rimel Lashem, de car sunt foarte mandra, castigat la  http://dedeeasclothes.blogspot.com/

Sunt foarte incantata de toate;))),mai ales ca azi am mai primit 2 avize, hi hi!!!
In unul din ele am gasit un cadouas pentru micutul meu de la Teamdeal, respectiv un joculet de inteligenta Cubigami. Nu l-am desfacut..ii las lui surpriza asta;)), stiu ca va fi mai mult decat incantat.
In cel de al doilea am gasit o minune de premiu:

Nu m-am putut abtine sa nu postez fotografia, desi nu imi apartine;). Imi plac de mor, abia astept sa ajung acasa de la munca, sa le insir pe toate si sa ma lamuresc ce e cu fiecare in parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu