duminică, 10 iunie 2012

Nu stiu ce sa ma mai fac;))

Uff.am de luat o decizie si imi e tare greu;)))))
Am capatat nu de mult un catalog Oriflame.Am incercat sa vad daca pot obtine o comanda,doua, sa vad daca s-ar merita sa ma inscriu si la ei. E destul de greu de luat acum decizia. As vrea sa dau comanda de 500 de lei pentru a beneficia de discount maxim de 40%..insa ar insemna ca aproximativ 400 de lei sa fie comanda mea personala si din calculele mele,nu imi permit delooooc;)))) sa fac acest pas.
Ca sa nu mai spun ca maine e ultima zi cand pot da comanda la Avon din C8 si nu o pot rata. La ei voi obtine o pereche de ochelari cu etui, iar daca vreau sa ma calific pentru un ceas cu trei bratari tare dragalas, trebuie sa am in acesta comanda inclus minim un parfum de 50 ml. Parfumul pe care mi l-as cumpara este Eternal Magic, care vine la pachet cu un colier la 1 ban super simpatic si in forma de floare, pe care il pot completa cu un inel din aceeasi gama, care e 7-8 lei parca.Bineinteles ca si la Avon mi-as dori sa pot atinge valoarea de 750 lei, necesara pentru a obtine discount-ul maxim de 40%,  insa mai trebuie sa imi mai muncesc putin creierasul sa vad daca ar merita sa imi dau si aici comanda personala in valoare de aproximativ 500 de lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu